بلاگ, فریزر صندوقی

چرا باید مستر سرما را انتخاب کنیم؟

مجموعه تخصصی مسترسرما با بیش از پنجاه سال سابقهٔ تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع یخچال‌های صنعتی و ارتباط با تولیدکننده‌های سیستم‌های برودتی شامل یخچال و فریزرهای صنعتی و سردخانه‌ها، آب‌سردکن‌ها، تجهیزات فروشگاهی، آزمایشگاهی، آشپزخانه‌های صنعتی، تولیدات تخصصی پروژه‌های خاص، مشاوره، طراحی و تأسیس صفر تا صد فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها، سعی در ایجاد تحول بنیادی در کیفیت تجهیزات و تنوع در شکل نهایی محصول در سرتاسر کشور را دارد. مسترسرما  با تیم حرفه‌ای خود در چندین بخش فعالیت می‌کند که از نقطه شروع طراحی تا ساخت انواع یخچال‌های صنعتی تا عرضه مستقیم این یخچال‌ها در بازار به‌صورت مستقیم و بدون هیچ‌گونه واسط، فعالیت قویی دارد، در مستر سرما، این امکان را به خریدار می‌دهیم که قبل از خرید از راهنمایی و مشاوره تخصصی کارشناسان ما بهره‌مند شوند تا به این شکل یخچال یا فریزر مناسبی برای کسب‌وکار خود انتخاب کنند. راستی به یاد داشته باشید که در مسترسرما ضمانت و پشتیبانی است که حرف اول را می‌زند.

و در جواب به سوال اینکه چرا باید مسترسرما را انتخاب کنیم از نظر کاربران و مشتریان به نتیجه زیر رسیدیم:

  • پشتیبانی قوی
  • ضمانت اصالت کالا و قطعات استفاده شده
  • فروش بدون واسطه
  • قیمت ارزان
  • راهنمایی قویی هنگام خرید
  • تجربه بالا در ساخت و تولید و عرضه
  • مشتریان وفادار
  • گارانتی محصولات به صورت واقعی

کاربردی‌ترین وسیله در صنایع غذایی

فریزر صندوقی یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار در بسیاری از صنایع غذایی محسوب می‌شود که می‌تواند انواع محصولات فسادپذیر نظیر مواد غذایی و دارویی را با در اختیار داشتن کمترین فضا و دمایی متناسب با نیاز کاربر، به مدت طولانی  نگهداری کند. همان گونه که می‌دانید این دستگاه به دلیل دارابودن درب‌های افقی بزرگ و خوابیده امکان دسترسی آسان را به افراد می‌دهد. از همین رو بسیاری از افراد از این محصول در فضاهایی نظیر سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و بیمارستان‌ها، استفاده می‌نمایند.

بااین‌حال با تمام  امکانات و مزایایی که  این دستگاه دارد بسیاری از افراد در زمان خرید آن، با مشکلات  بسیاری روبه‌رو می‌شوند. چراکه این نوع محصولات به دلیل هزینه بسیار بالایی که برای کاربر دارد، نیاز به مشاوران مجربی است تا بتوان محصولی باکیفیت را با هزینه‌ای مناسب خریداری کرد. از همین رو ما در گروه صنعتی مستر سرما در نظر داریم در این مقاله علاوه بر اشاره‌ای کوتاه در خصوص دستگاه فریزر صندوقی، خدمات، کیفیت پشتیبانی، علل مراجعه کسبه گوناگون و…. را برای شما عزیزان بیان کنیم. لطفاً تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

4 علل مهم برای خرید از مستر سرما

  1. خریداران محترم می‌توانند ‌پیش از خرید هر محصول به‌راحتی و به‌صورت رایگان از کارشناسان گروه مستر سرما راهنمایی دریافت کنند.
  2. درصورتی‌که صاحبان کسب‌وکار از برندهای موجود در این سایت محصولی را خریداری کنند، این شرکت تمامی خدمات پس از فروش آن را بر عهده می‌گیرد.
  3. به دلیل مشکلات مالی که بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا با آن مواجه هستند، شرکت مستر سرما به زودی با ارائه خدماتی نظیر امکان خرید اقساطی با کمترین نرخ، راه را برای پیشرفت این افراد هموار خواهد کرد.
  4. به‌طورکلی شما همراهان عزیز می‌توانید با خرید از مستر سرما در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. چراکه شما می‌توانید پیش از خرید، تولیدکنندگان گوناگون را با یکدیگر مقایسه و محصول موردنظر خود را از تولیدکننده موردنظر خود به‌صورت مستقیم خریداری نمایید.

جدا از موارد بیان‌شده در این قسمت، این شرکت به دلایل مهم دیگری نظیر کیفیت محصول، پشتیبانی مناسب، ارائه محصولات متنوع و تعمیر قطعات سیستم‌های گوناگون نظیر فریزر صندوقی نسبت به دیگر رقبا در این حوزه، توانسته‌است نظر مشتریان را به خود جلب کند. از همین رو در ادامه به تفضیل در خصوص این ویژگی‌های مهم گروه مستر سرما می‌پردازیم.

مقایسه کیفیت و پشتیبانی

همان­گونه که بیان شد بخش اعظمی از سرمایه بسیاری از کسبه در مشاغلی چون سوپرمارکت‌ها، کافی‌شاپ‌ها و… را دستگاه‌ها و سیستم‌های خنک‌کننده آن، نظیر انواع یخچال و فریزرها ازجمله فریزر صندوقی شامل می‌شود. از همین رو صاحبان این کسب‌وکارها در زمان خرید این نوع سیستم‌ها می‌بایست بادقت و ریزبینی در خصوص دستگاه، محصول موردنظر خود را خریداری کنند تا متضرر نشوند. این در حالی است که بسیاری از افراد در بازار کنونی، به دلیل وجود برندها و شرکت‌های گوناگون تولیدکننده­ی این محصولات و عدم ارائه پاسخی مناسب از سوی شرکت‌ها با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و نمی‌توانند محصول خود را بدون دغدغه و به‌صورت آنلاین خریداری کنند. از همین رو این افراد نیاز به پلتفرمی دارند تا با مشاوره دقیق و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب این نگرانی را برای صاحبان کسب‌وکار برطرف کنند.

شرکت مستر سرما نیز با بیش از 50 سال سابقه درخشان در حوزه فروش سیستم‌های سرمایشی صنعتی نظیر فریزر صندوقی، فضایی را ایجاد کرده تا افراد بتوانند به کمک دریافت مشاوره رایگان، فروشگاه خود را به بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار مجهز کنند. این شرکت برخلاف دیگر رقیبان خود تنها در مرحله فروش با مشتری ارتباط ندارد، بلکه کارشناسان این شرکت به خریداران محترم تا 18 ماه پس از فروش محصول، بر روی هر نوع یخچال و سیستم صنعتی با هر برندی که از مستر سرما خریداری شود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. علاوه بر این کارشناسان فروش به خریداران محترم در جهت دریافت وام کسب‌وکار نیز کمک بسیاری می‌کنند.

تنوع محصولات و تعمیر قطعات در گروه مستر سرما

همان گونه که مطلع هستید به دلیل نیاز مشتری به این‌گونه محصولات صنعتی در حوزه‌های گوناگون و وجود سرمایه و سود کلان، شرکت‌های تولیدکننده بسیاری در این حوزه اقدام به ارائه محصولات به کسبه محترم نموده‌اند. بااین‌حال این نکته را نیز باید در نظر داشت که مسائل و موارد بسیاری نیز در انتخاب مشتری در زمان خرید نقش مهمی را ایفا می‌کند. یکی از این موارد تنوع محصولات است. عموماً افراد در زمان خرید به دنبال برند و شرکتی هستند که هر نوع سیستم خنک‌کننده‌ای نظیر فریزر صندوقی را در ابعاد و اندازه گوناگون و متناسب با نیاز خود دارا باشند. از همین رو شرکت مستر سرما با درنظرگرفتن تمام نیازهای افراد سعی در گردآوری برندهای معتبر، باکیفیت و متنوع است تا بتواند به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن نسبت به رقبای خود محصولی مناسب را برای خریداران تهیه کند.

جدا از ارائه متنوع محصولات یکی از دیگر دغدغه‌های خریداران در زمان تهیه محصولات خود تعویض قطعات، تعمیر قطعات و داشتن گارانتی مناسب است. افراد باید توجه کنند که هر شرکت و برندی متناسب با شرایط خود، امکان تعویض و تعمیر سیستم‌های سرمایی را در زمان گارانتی و خارج از آن زمان برای خریداران فراهم می‌کنند. بااین‌حال افراد باید توجه کنند که این شرایط برای تمامی شرکت‌ها یکی نیست و آن‌ها می‌بایست در زمان خرید دستگاه خود از کارشناسان مربوطه از شرایط و محدودیت‌های گارانتی مطلع گردند. گروه مستر سرما نیز در این حوزه خریداران و همراهان خود را تنها نگذاشته است. آن‌ها نیز در کمترین زمان ممکن با ارائه قطعات اصل، باکیفیت و با هزینه مناسب، سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارند.

 برندها و شرکت‌های همکار با گروه مستر سرما

گروه مستر سرما همواره در تلاش است با بهترین و مجرب‌ترین شرکت‌های فعال در این حوزه همکاری کند.  ازجمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت برفچال، حسینی، مهر سرما، ولیان، سرن و سامان برودت اشاره کرد.

در پایان به یاد داشته باشید

در این مطلب ما در خصوص شرکت مستر سرما، خدمات ارائه‌دهنده و ویژگی‌های بارز این شرکت  صحبت کرده­ایم و این  ویژگی­ها موجب شده تا این شرکت را از دیگر رقبا متمایز کند. این شرکت با شعار سرمایه در گردش همانند سیستم سرمایش گردشی در هر نوع سیستم خنک‌کننده‌ای نظیر فریزر صندوقی، سعی در همراهی مشاغل مرتبط با این صنعت پر سود نموده است تا صاحبان کسب‌وکار بتوانند علاوه بر جلوگیری هدررفت سرمایه، در مسیر پیشرفت در حوزه کاری خود نیز قدم بردارند. شما همراهان عزیز نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات، برندهای همکار و دیگر خدمات ارائه شده در این حوزه، با کارشناسان ما در گروه مستر سرما در ارتباط باشید. کارشناسان ما به‌صورت شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *