بلاگ, یخچال قنادی

خرید یخچال قنادی – چرا مستر سرما بهترین است؟

خرید یخچال قنادی

برای خرید یخچال قنادی و داشتن قیمت روز یخچال قنادی کافی است تا شما عزیزان از طریق راه‌های ارتباطی که برای شما در نظر گرفته شده با تیم مستر سرما تماس حاصل نمائید و ضمن انجام مشاوره رایگان قبل از خرید، بهترین انتخاب را برای مجموعه خود داشته باشید.

با ما همراه باشید تا در ادامه به نکات مهمی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید بپردازیم.

                با 50 سال سابقه ساخت و تجهیز فروشگاه در خدمت شما هستیم.

تجهیز هوشمند فروشگاه شما

اطلاعات تماس

یخچال‌های قنادی یا یخچال‌های شیرینی‌فروشی معمولاً به دلیل نیاز به نگهداری بهینه‌تر شیرینی‌ها، دسرها، کیک‌ها و محصولات شیرین دیگر در مکان‌هایی مانند قنادی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های پخت و پز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این یخچال‌ها برای نگهداری انواع محصولات شیرینی و دسر دارای ویژگی‌ها و امکاناتی است که به بهترین نگهداری و نمایش این محصولات کمک می‌کند. در ادامه، برخی از جنبه‌های مهم مرتبط با یخچال‌های قنادی را بررسی می‌کنیم :

طراحی داخلی:** یخچال‌های قنادی دارای طراحی داخلی خاصی هستند که برای نمایش زیبا و مؤثر محصولات شیرینی و دسر مناسب است. قفسه‌ها، سینی‌ها و محفظه‌های خاصی وجود دارند که به بهترین شکل نمایش محصولات و جلوگیری از تغییر شکل و آسیب به آنها کمک می‌کند .

کنترل دما:** یخچال‌های قنادی دارای سیستم کنترل دما هستند که به شما امکان تنظیم دمای داخلی را برای نگهداری بهینه محصولات می‌دهد. دماهای پایین‌تر معمولاً برای نگهداری شیرینی‌ها مناسب است.

رطوبت مناسب:** برخی محصولات شیرینی و دسر به رطوبت مناسب برای نگهداری و نمایش بهتر نیاز دارند. برخی از یخچال‌های قنادی دارای سیستم تهویه هوا و مدیریت رطوبت هستند.

سیستم نورپردازی:** برخی یخچال‌های قنادی دارای سیستم نورپردازی داخلی هستند که به نمایش زیبایی و جذابیت محصولات کمک می‌کند.

جا‌به‌جایی آسان:** طراحی قفسه‌ها و سینی‌ها به گونه‌ای است که می‌توان محصولات به راحتی جا‌به‌جا کرد و نمایش داد.

نمایش شیشه‌ای:** برخی یخچال‌های قنادی دارای درب‌ها و دیواره‌های شیشه‌ای هستند که به نمایش بهتر محصولات از بیرون کمک می‌کند.

مصرف انرژی:** توجه به مصرف انرژی یخچال قنادی نیز مهم است. ترجیحاً از مدل‌هایی با تکنولوژی‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی استفاده کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش:** اطمینان حاصل کنید که یخچال‌های قنادی دارای گارانتی قوی و خدمات پس از فروش مناسبی هستند.

تنوع اندازه‌ها:** یخچال‌های قنادی در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف در بازار موجود هستند تا به نیازها و فضای موجود شما پاسخ دهند.

با توجه به نیازها و ویژگی‌های محصولات شیرینی و دسری که می‌خواهید در یخچال قنادی نگهداری کنید، بهتر است مدل مناسبی را انتخاب کنید. همچنین، از نکات بهداشتی در نگهداری محصولات شیرینی نیز حتماً رعایت کنید.

 

 

 

نکاتی در مورد یخچال قنادی:

تنظیم دما و رطوبت:** تنظیم دما و رطوبت در یخچال قنادی بسیار مهم است. دمای داخلی را به گونه‌ای تنظیم کنید که محصولات شیرینی در دمای مناسب و کم‌خطر نگه‌داری شوند. همچنین، تنظیم رطوبت به تعدادی از محصولات که به رطوبت نیاز دارند کمک می‌کند.

ترتیب نگهداری:** محصولات جامد مانند کیک‌ها و شیرینی‌ها را در قفسه‌ها یا سینی‌های مناسب قرار دهید و از جابجایی دوره‌ای محصولات برای حفظ تازگی و ظاهر زیبا استفاده کنید.

استفاده از جعبه‌های نگهداری:** برای محصولات کوچکتر مانند کوکی‌ها و کاپ‌کیک‌ها، از جعبه‌های نگهداری استفاده کنید تا از تماس مستقیم با هوا و آسیب به محصولات جلوگیری شود.

تمیزی و بهداشت:** یخچال قنادی را به صورت دوره‌ای تمیز کنید تا از تجمع گرد و غبار و باکتری‌ها جلوگیری شود.

روشن‌کننده مناسب:** اگر یخچال شما دارای سیستم نورپردازی داخلی است، از نورهای مناسب برای نمایش محصولات استفاده کنید. نورهای چراغ‌های نورپردازی نباید حرارت زیادی ایجاد کنند و محصولات را گرم نکنند.

تجربه و آزمایش:** با تجربه و آزمایش متوجه می‌شوید که چطور می‌توانید بهترین نتایج را از یخچال قنادی خود بگیرید. با تنظیمات دما و رطوبت‌های مختلف، محصولات خود را در بهترین وضعیت نگه‌داری کنید.

تبلیغات و جلب توجه:** اگر یخچال قنادی شما در مکان عمومی مانند قنادی یا کافی‌شاپ قرار دارد، از تبلیغات مناسب استفاده کنید تا محصولات شیرینی خود را به نمایش بگذارید و توجه مشتریان را جلب کنید.

با رعایت این نکات و توصیه‌ها، می‌توانید از یخچال قنادی خود بهره بیشتری ببرید و به نگهداری بهینه و جذاب انواع محصولات شیرینی و دسر پرداخته و به مشتریان خود بهتر خدمات ارائه دهید.

نظم و ترتیب:** یخچال قنادی خود را همیشه در وضعیت تمیز و منظم نگهدارید. محصولات را به ترتیب و به گونه‌ای قرار دهید که به راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید و مشتریان نیز به راحتی انتخاب کنند.

مراقبت از تاریخ انقضا:** همواره به تاریخ انقضای محصولات توجه کنید و محصولاتی که به تاریخ انقضا نزدیک می‌شوند را به ترتیب قرار دهید تا از تجاوز از این تاریخ جلوگیری شود.

گذراندن دوره‌های خنک‌کننده:** پس از پخت و تهیه محصولات شیرینی، قبل از قرار دادن آن‌ها در یخچال قنادی، به آنها اجازه دهید به دمای اتاق برسند تا از تشکیل بخار و رطوبت داخل یخچال جلوگیری شود.

عرضه محصولات تازه:** بهتر است محصولات تازه و جدید را به‌صورت مداوم در یخچال قنادی عرضه کنید تا مشتریان همیشه به دنبال تجربه‌های جدید باشند .

هماهنگی با متخصصین:** اگر دستیاران یا کارمندان دارید، به آن‌ها آموزش دهید که چطور به درستی محصولات را در یخچال قنادی نگهداری کنند و از تغییر شکل یا آسیب به محصولات جلوگیری کنند.

نظارت بر دما و رطوبت:** به تنظیمات دما و رطوبت در یخچال خود نظارت کنید و در صورت نیاز تنظیمات را تنظیم کنید تا محصولات شیرینی به بهترین شکل نگه‌داری شوند.

برنامه‌ریزی تعویض یخچال:** در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض یخچال، به بهترین زمان برای انجام این کار توجه کنید تا تعطیلی و اختلال در فعالیت‌های کسب‌وکار کمترین تأثیر را داشته باشد.

مشاوره گرفتن از تیم مستر سرما:

در صورتی که شما عزیزان قصد راه اندازی مجموعه و فروشگاه خود را دارید تیم مستر سرما میتواند در این امر به شما یاری برساند.

از مشاوره رایگان تا تجهیز فروشگاه و دیزاین آن مستر سرما با شما خواهد بود.

با رعایت این نکات، می‌توانید یخچال قنادی خود را به بهترین نحو مدیریت کنید و از نگهداری بهینه محصولات شیرینی و دسری خود در آن بهره‌برداری کنید. همچنین، مشتریانتان را با محصولات تازه و کیفیت بالا خود راضی و مشتاق نگه‌دارید.

قبل از خرید یخچال قنادی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید یخچال قنادی

انتخاب مواد بسته‌بندی مناسب:** در صورتی که قصد ارسال یا تحویل محصولات شیرینی دارید، از مواد بسته‌بندی مناسب استفاده کنید تا محصولات در حین انتقال و تحویل حفظ شده و آسیب نبینند.

نظم و کنترل موجودی:** سیستم مناسبی برای نظم‌دهی به موجودی محصولات در یخچال قنادی خود ایجاد کنید. این کمک می‌کند تا همیشه به تعداد محصولات موجود و نیازهای مشتریان دسترسی داشته باشید.

پیگیری تغییرات مشتریان:** در صورتی که مشتریان خاصی درخواست‌های خاصی دارند یا تغییرات در سلیقه‌ها دارند، به این تغییرات پاسخ دهید و محصولات متناسب با این تغییرات را در یخچال قنادی خود نگه‌داری کنید.

ترویج و بازاریابی:** از ابزارهای ترویجی مانند تخفیف‌ها، تعریف از محصولات جدید، عکس‌های جذاب از محصولات و غیره در محیط قنادی و شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید تا جذابیت محصولاتتان را برای مشتریان بیشتر کنید.

ارتقاء کیفیت:** همواره به بهبود کیفیت محصولات خود توجه کنید. مشتریان به محصولاتی که بهترین کیفیت را دارند، وفادارتر هستند.

اطلاع‌رسانی به مشتریان:** مشتریان خود را در مورد تغییرات محصولات، تخفیف‌ها، وقت‌های فروش و غیره اطلاع‌رسانی کنید تا همیشه اطلاعات به‌روزی داشته باشند.

شناخت رقبا:** بازار خوراکی و قنادی رقابتی است. به شناخت رقبا، قیمت‌ها و تخفیف‌ها، محصولات و خدمات آنها توجه کنید تا به رقابت با آنها آماده باشید.

گردآوری بازخوردها:** بازخوردها و نظرات مشتریان ارزشمندند. از طریق نظرسنجی‌ها، ارتباط مستقیم با مشتریان یا حتی از طریق شبکه‌های اجتماعی بازخوردهای مشتریان را جمع‌آوری کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید.

با رعایت این نکات، می‌توانید یخچال قنادی خود را به عنوان یک ابزار مهم برای مدیریت کسب‌وکار خوراکی‌تان استفاده کنید و مشتریان خود را با محصولات عالی و خدمات عالی خود راضی و راهنمایی کنید.

نکاتی در مورد یخچال قنادی:

نوآوری و خلاقیت:** در کسب‌وکار قنادی، ایده‌های جدید و خلاقانه می‌تواند باعث جلب توجه مشتریان و افزایش فروش شود. به دنبال روش‌ها و محصولات جدید بگردید و ایده‌های خود را در تولید محصولات جدید به‌کار ببرید.

توسعه ارتباط با مشتریان:** ارتباط مستمر با مشتریان بسیار مهم است. از طریق شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، پیامک‌ها و دیگر وسایل ارتباطی، مشتریان را در جریان تخفیف‌ها، تغییرات محصولات و رویدادهای خاص قرار دهید.

تحقیق و پژوهش:** همیشه به تحقیق و پژوهش در مورد روند بازار، نیازهای مشتریان و تغییرات جدید توجه کنید. این اطلاعات می‌تواند به شما در اتخاذ تصمیمات بهتر کمک کند.

تعهد به بهداشت و کیفیت:** در کسب‌وکار قنادی، بهداشت و کیفیت محصولات بسیار اهمیت دارد. همواره از مواد با کیفیت و بهداشتی استفاده کنید و از تمیزی و بهداشت فضاهای کاری نیز مراقبت کنید.

**توسعه شبکه‌ی همکاری:** ارتباط با تأمین‌کنندگان مواد اولیه با کیفیت و همچنین همکاران دیگر در صنعت قنادی می‌تواند به بهبود کیفیت و تنوع محصولات کمک کند.

نوعی کسب‌وکار دوستانه:** سعی کنید در کسب‌وکار خود روحیه دوستانه و خونگرمی ایجاد کنید. این می‌تواند به جلب وفاداری مشتریان و ایجاد ارتباطات قوی‌تر کمک کند.

توجه به نظرات مشتریان:** نظرات مشتریان نشان‌دهنده نقاط قوت و ضعف کسب‌وکار شما هستند. از این نظرات برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات خود استفاده کنید.

نوآوری در محصولات:** به دنبال ایده‌های نو و متفاوت در تولید محصولات خود باشید. این می‌تواند به شما کمک کند تا از رقبا تمایز پیدا کنید.

استفاده از تجربه‌های گذشته:** تجربه‌های گذشته‌تان را به عنوان راهنماهایی برای تصمیم‌گیری‌های آینده استفاده کنید. از اشتباهات گذشته یاد بگیرید و به موفقیت‌های گذشته خود افتخار کنید.

با اجرای این راهبردها و اصول، می‌توانید کسب‌وکار قنادی خود را به سطح بالاتری از موفقیت و توسعه برسانید و در دنیای رقابتی با برتری پیشرفت کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که پیشرفت مستمر و تطبیق با تغییرات بازار کلید موفقیت شما خواهد بود.

خرید مستقیم یخچال قنادی از کارخانه


ما در مجموعه مستر سرما همیشه تلاش کرده ایم که بهترین خودمان باشیم و راهکار‌های نوینی را ارائه دهیم، به همین منظور برای اینکه شما تمامی جوانب خواسته خود را بررسی کنید ما خرید مستقیم از کارخانه مستر سرما را به شما پیشنهاد می‌دهیم، با توجه به این امر شما می‌توانید با مراجعه به کارخانه مستر سرما تمامی کالا‌ها را مشاهده کنید، همزمان از مشاوره رایگان ما هم، بهره لازم را ببرید، تا بتوانید کالای مورد نظر خودتان را به راحتی خریداری کنید.

خرید یخچال قنادی در تهران:

خرید یخچال قنادی

خرید یخچال و فریزر صنعتی در شهرهای مختلف ایران جدیدا با چالش رو به رو شده است، اما به طور کلی، مراحلی که در پیشنهادات قبلی برای خرید مطرح شد، در همه‌ی شهرهای ایران کارآمد خواهند بود. در اینجا توصیفی کلی از خرید یخچال و فریزر در شهرهای مختلف ایران ارائه می‌دهیم:

تهران:** به عنوان پایتخت ایران و شهری با تراکم بالای جمعیت، تهران دارای انواع فروشگاه‌های بزرگ و کوچک برای خرید یخچال و فریزر صنعتی است،شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید .

خرید یخچال قنادی در اصفهان:

اصفهان:**اصفهان نیز دارای بازارهای مختلف و فروشگاه‌های زیادی برای خرید لوازم صنعتی است، اما همانطور که میـدانید ممکن است که به شما خدمات پس از فروش ندهند یا شامل گارانتی قابل توجهی نباشد بنابراین شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال قنادی در شیراز:

شیراز:** فروشگاه‌های صنعتی در شیراز نیز به صورت گسترده وجود دارند، شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال قنادی در تبریز:

تبریز:** در تبریز نیز می‌توانید از فروشگاه‌های متنوعی برای خرید یخچال و فریزر استفاده کنید، شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال قنادی در مشهد:

مشهد:** در مشهد نیز انواع فروشگاه‌های الکترونیکی وصنعتی وجود دارند، شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال قنادی در رشت:

رشت:** در شهرهای شمالی مانند رشت نیز می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف صنعتی خرید این محصولات را انجام دهید ، شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال قنادی در کرمانشاه:

کرمانشاه:** فروشگاه‌های  صنعتی در کرمانشاه نیز برای خرید یخچال و فریزر به شما کمک خواهند کرد ، شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال قنادی در اهواز:

اهواز:** در این شهر نیز مراکز خرید مختلفی برای خرید این محصولات صنعتی وجود دارند ، شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال قنادی کردستان :

برای خرید یخچال قنادی شما به مراکز فروشگاه های صنعتی در کردستان مراجعه کنید، شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

چرا باید از مستر سرما یخچال و فریزر صنعتی بخریم؟

در حال حاظر دو نوع خرید در سراسر جهان وجود دارد روش اول به این شکل است که شما باید وقت و همچنین انرژی فیزیکی خود را صرف کنید و نهایتاً با این روش میتوانید چند مغازه و کارگاه را رصد کرده و احتمال این که به مقصود خود نرسید بسیار فراوان است.

این نکته را هم باید در روش سنتی در نظر بگیرید که ممکن است در شهر محل سکونت شما کالای مورد نظر یا وجود نداشته باشد یا نمونه های بسیار کم و تنوع بسیار پایین از آن کالا وجود داشته باشد.

اما روش دوم، روش خرید از آنلاین شاپ ها است، دراین روش شما مشکلات خرید سنتی را ندارید و به راحتی میتوانید از هر نقطه از جهان کالای خود را انتخاب کرده و با سایر کالاها مقایسه نمایید، این به آن معنا است که شما به جای تماشای چند کالا از چند مغازه به تمامی کالاهای موجود در بازار دسترسی پیدا می کنید.
اما چرا از مستر سرما باید خرید کنید؟
مستر سرما امکان مقایسه تمامی کالاها را با یکدیگر به شما میدهد.
مستر سرما به شما قبل از خرید مشاوره رایگان میدهد تا بهترین انتخاب ممکن را نسبت به مکان و نوع بهرهوری شغل خود از کالای مد نظرتان داشته باشید.

بهترین برند ایرانی یخچال قنادی:

برند‌های ایرانی در زمینه تولید یخچال قنادی نیز وجود دارند که ممکن است محصولات با کیفیتی را تولید کنند. با توجه به اطلاعاتی که دارم، در زیر چند نمونه از برندهای ایرانی تولید کننده یخچال قنادی ذکر شده است :

در زمینه یخچال‌های قنادی، برندهای ایرانی تولید کننده محصولات متنوعی وجود دارند. اما برای انتخاب بهترین برند، علاوه بر نام برند، ویژگی‌ها و کیفیت محصولات نیز بسیار مهم است. در زیر چند نمونه از برندهای ایرانی تولید کننده یخچال‌های قنادی آمده است :

این برند ها محصولات با کیفیتی را ارائه می دهند.

مهرسرما: برند مهرسرما در زمینه تولید انواع تجهیزات خنک‌کننده اعم از یخچال‌های قنادی فعالیت دارد و  محصولات با کیفیتی را تولید می کند.

سرن: برندسرن نیز در زمینه تولید تجهیزات خنک‌کننده اعم از یخچال‌های قنادی فعالیت دارد و  محصولات با کیفیتی را ارائه دهد.

ولیان: برند ولیان یکی از برند‌های دیگر مجموعه مستر سرما است که بهترین نوع یخچال و فریزرهای صنعتی را به شما ارائه می دهد.

ممتاز تبرید جنوب: برند ممتاز تبرید جنوب یکی دیگر از برندهای ایرانی مستر سرما است، که توانسته خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

مستر سرما این افتخار را دارد تا با بهترین برند‌های ایرانی همکاری داشته باشد، شما با خرید از مستر سرما بهترین را در اختیار دارید…

در صورتی که شما عزیزان قصد راه اندازی مجموعه و فروشگاه خود را دارید تیم مستر سرما می تواند در این امر به شما یاری برساند.

لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعات مربوط به برندها ممکن است در زمان حال تغییر کرده باشد. قبل از خرید، بهتر است با تحقیق در مورد نظرات کاربران، ویژگی‌ها، گارانتی و خدمات پس از فروش برندها و محصولاتشان، به تصمیم‌گیری بپردازید. همچنین، از منابع معتبر و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا از کیفیت مطمئن شوید.

ما در مجموعه مستر سرما به شما بهترین محصولات را در اختیار شما خوبان قرار خواهیم داد.در انتخاب برند ایرانی برای خرید یخچال و فریزر، بهتر است نه تنها به نام برند توجه کنید، بلکه ویژگی‌ها، امکانات، کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش را نیز بررسی کنید.

همچنین، از نظرات کاربران و تجربیات دیگران در مورد محصولات برندها استفاده کنید تا به تصمیم مناسبی برسید .

قیمت یخچال قنادی:

خرید یخچال قنادی

قیمت یخچال بسته به برند، مدل، امکانات، ظرفیت، تکنولوژی‌ها، طراحی و سایر عوامل متغیر است. به عنوان مثال، یخچال‌ها و فریزرهای صنعتی با امکانات خاصی مثل سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته، تکنولوژی‌های مصرف انرژی کم، سیستم‌های تنظیم رطوبت و… ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

به علاوه، باید به این نکته هم توجه داشت که قیمت‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند. فصل تخفیف‌ها، تغییرات در نرخ ارز، تغییر در قوانین و مقررات، و حتی تغییرات در عرضه و تقاضا می‌توانند باعث تغییر در قیمت‌ها شوند.

قیمت روز یخچال قنادی:

برای به دست آوردن قیمت یخچال قنادی و دریافت مشاوره رایگان شما عزیزان میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی که ما برای شما عزیزان فراهم کردیم با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که شما عزیزان قصد راه اندازی مجموعه و فروشگاه خود را دارید تیم مستر سرما میتواند در این امر به شما یاری برساند.

از مشاوره رایگان تا تجهیز فروشگاه و دیزاین آن مستر سرما با شما خواهد بود.

مسترسرما را در اینستاگرام نیز همراهی بفرمائید.

سپاس که ما را در این مقاله هم همراهی کردید…

17 دیدگاه در “خرید یخچال قنادی – چرا مستر سرما بهترین است؟

  1. levitra 100mg kaufen levitra bayer prix vardenafil price philippines

  2. عسگری گفت:

    یخچال نان فانتزی هم میشه به جای یخچال قنادی استفاده کرد؟

    1. adminfull گفت:

      بستگی به ظرفیت برودت و طراحی یخچال نان فانتزی دارد. نگهداری شیرینی خصوصا شیرینی تر از حساسیت بیشتری نسبت به نان فانتزی برخوردار است. سیستم سرمایش یخچال قنادی معمولا به گونه ای است که داخل آن به صورت یکپارچه خنک شود ولی در مورد یخچال نان فانتزی ممکن است اندکی متفاوت باشد.

  3. رفوگر گفت:

    چند مدل یخچال قنادی به من معرفی کنید

    1. مسترسرما گفت:

      دوست عزیز تو این صفحه بررسی کنید،همچنین میتوانید با مشاوران ما در تیم مسترسرما در ارتباط باشید.
      تلفن: ۷۷۱۶۳۰۶۷-۰۲۱
      موبایل: ۴-۰۹۹۱۸۲۰۰۶۰۲

  4. یوسفی گفت:

    یخچال مکعبی قنادی هم موجود دارید؟

    1. مسترسرما گفت:

      دوست عزیز تو این صفحه بررسی کنید،همچنین میتوانید با مشاوران ما در تیم مسترسرما در ارتباط باشید.
      تلفن: ۷۷۱۶۳۰۶۷-۰۲۱
      موبایل: ۴-۰۹۹۱۸۲۰۰۶۰۲

  5. نوری گفت:

    یخچال قنادی قسطی هم میدین؟

    1. مسترسرما گفت:

      برای فروش ویژمون با پشتیبانی مون تماس بگیرین

  6. پاکرو گفت:

    تعمیرات یخچال قنادی را هم انجام میدین؟

    1. مسترسرما گفت:

      بله دوست عزیز تو این صفحه بررسی کنید،همچنین میتوانید با مشاوران ما در تیم مسترسرما در ارتباط باشید.
      تلفن: ۷۷۱۶۳۰۶۷-۰۲۱
      موبایل: ۴-۰۹۹۱۸۲۰۰۶۰۲

  7. تسلیمی گفت:

    یخچال قنادی به اصفهان هم ارسال میکنید؟

    1. مسترسرما گفت:

      بله با ما در ارتباط باشید

      تلفن: ۷۷۱۶۳۰۶۷-۰۲۱
      • موبایل: ۴-۰۹۹۱۸۲۰۰۶۰۲

  8. کوره پزان مفتخر گفت:

    یخچال های قنادی ایستاده چه قیمتی هستند؟

    1. مسترسرما گفت:

      دوست عزیز تو این صفحه بررسی کنید،همچنین میتوانید با مشاوران ما در تیم مسترسرما در ارتباط باشید.
      تلفن: ۷۷۱۶۳۰۶۷-۰۲۱
      موبایل: ۴-۰۹۹۱۸۲۰۰۶۰۲

  9. شامانی گفت:

    یخچال قنادی دست دوم هم دارین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *