بلاگ, یخچال ویترینی

خرید یخچال ویترینی با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش!

خرید یخچال ویترینی

خرید یخچال ویترینی


خرید یخچال ویترینی و قیمت یخچال ویترینی ممکن است از فروشگاه‌های الکترونیکی و فروشگاه‌های لوازم صنعتی و حتی فروشگاه‌های آنلاین مانند مسترسرما انجام شود. در اینجا چند مرحله برای خرید یخچال و فریزر ویترینی آورده شده است:

تعیین نیاز‌ها: ** قبل از شروع به جستجو برای خرید یخچال و فریزر، نیاز‌ها و توقعات خود را مشخص کنید. ابعاد محل نصب، ظرفیت مورد نیاز برای نگهداری مواد غذایی، ویژگی‌های خاص مانند فناوری‌های صرفه‌جویی انرژی یا تنظیم دما و…

تحقیق و مقایسه: ** به دنبال اطلاعات در مورد برند‌ها، مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف یخچال و فریزر ویترینی بگردید. می‌توانید از وب‌سایت‌ها، نقد‌ها و نظرات کاربران، مجله‌های خانه و محصولات الکترونیکی و صنعتی مانند مستر سرما استفاده کنید.

تعیین بودجه: ** مشخص کنید چقدر می‌توانید هزینه کنید. یخچال و فریزر‌های ویترینی با توجه به ویژگی‌ها و برند، در رنج قیمت‌های مختلفی موجود هستند.

مقایسه قیمت‌ها: ** قیمت‌ها در میان فروشگاه‌ها متفاوت بوده و گاهی اوقات تخفیف‌ها و پیشنهاد‌های ویژه نیز وجود دارند. قبل از خرید، قیمت‌ها را در چند منبع مختلف مقایسه کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش: ** مطمئن شوید که محصول انتخابی دارای گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش است. این امر در صورت بروز مشکلات در آینده بسیار مهم خواهد بود.

نصب و تحویل: ** در صورتی که خرید خود را آنلاین انجام داده‌اید، مطمئن شوید که فرآیند نصب و تحویل به درستی انجام می‌شود.

تست و بررسی: ** پس از دریافت محصول، آن را با دقت بررسی کنید و تست کنید تا از کارکرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

                با 50 سال سابقه ساخت و تجهیز فروشگاه در خدمت شما هستیم.

تجهیز هوشمند فروشگاه شما

اطلاعات تماس

مشاوره گرفتن ازتیم مسترسرما:

در صورتی که شما عزیزان قصد راه اندازی مجموعه و فروشگاه خود را دارید تیم مسترسرما میتواند در این امر به شما یاری برساند.

از مشاوره رایگان تا تجهیز فروشگاه و دیزاین آن مسترسرما با شما خواهد بود.

با رعایت این مراحل و دقت در انتخاب، می‌توانید یخچال و فریزر ویترینی مناسبی برای خانه خود پیدا کنید .در ادامه، چند نکته مهم دیگر را برای خرید یخچال و فریزر ویترینی می‌توان در نظر گرفت:

انرژی‌مصرفی: ** چگونگی مصرف انرژی مهم است. به دنبال یخچال و فریزر صنعتی با برچسب انرژی با کارایی بالا بگردید. این اطلاعات معمولاً در برچسب‌های محصول آمده و به شما کمک می‌کند تا مصرف انرژی را کاهش دهید.

فضای ذخیره‌سازی: ** اطمینان حاصل کنید که داخل یخچال و فریزر به اندازه‌ای بزرگ است که به راحتی مواد غذایی خود را ذخیره کنید. همچنین، نوع قفسه‌بندی و سیستم تنظیم داخلی نیز مهم است.

صدا و نویز: ** برخی یخچال‌ها و فریزر‌ها ممکن است در حین عملکرد نویز‌های مزاحمی ایجاد کنند. مطمئن شوید که صدای آن به حد مطلوبی محدود شده باشد تا در زندگی روزمره شما اذیت نشود.

طراحی و استایل: ** ظاهر یخچال و فریزر نیز مهم است. مطمئن شوید که استایل ظاهری آن با دکوراسیون داخلی محل کارتان سازگار است.

تکنولوژی‌های اضافی: ** برخی مدل‌های یخچال و فریزر دارای تکنولوژی‌های اضافی مانند سیستم‌های تهویه هوا، جعبه‌های مخصوص مواد غذایی، صفحات ضد باکتری و… هستند. این امکانات می‌توانند تجربه استفاده را بهبود ببخشند.

بازخورد‌ها و نظرات کاربران: ** قبل از تصمیم‌گیری، نظرات و تجربیات دیگران را نیز در نظر بگیرید. افرادی که همچنین از همان مدل مورد نظر شما استفاده کرده‌اند، می‌توانند اطلاعات مفیدی را در مورد عملکرد و کیفیت محصول به شما ارائه دهند.

مقایسه گارانتی‌ها: ** درصورتی که محصولات مختلف دارای گارانتی‌های مختلف هستند، آن‌ها را با دقت مقایسه کنید. مدت زمان و پوشش گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش می‌توانند در انتخاب نهایی تأثیرگذار باشند.

سایز و ابعاد: ** حتماً ابعاد یخچال و فریزر صنعتی را با ابعاد محل نصب مقایسه کنید تا از جایگزینی مشکل‌ساز در آینده جلوگیری شود.

توجه به برند: ** برخی برند‌ها معمولاً به دلیل سابقه و کیفیت بالا مورد اعتماد هستند، به بررسی برند‌های مختلف و شناخت آن‌ها بپردازید.

پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید یخچال ویترینی، مطالب مرتبط با محصولات مختلف را مطالعه کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

 

 

 

خرید یخچال ویترینی

 

در ادامه، چند مورد دیگر را به عنوان راهنمایی برای خرید اضافه می‌کنم :

مشاوره از متخصصین:** در صورت امکان، به مشاوره از فروشندگان متخصص در فروشگاه‌های صنعتی مراجعه کنید. آنها می‌توانند شما را در انتخاب محصول مناسب براساس نیازها و بودجه‌تان راهنمایی کنند.

تحقیق در فروشگاه‌های آنلاین:** اگر از فروشگاه‌های آنلاین خرید می‌کنید مانند مستر سرما، حتماً اطلاعات فروشنده، نقدها و امتیازات محصول را بررسی کنید. فروشگاه‌های معتبر و بازخوردهای مثبت معمولاً به خرید اعتماد بیشتری می‌دهند.

تعهد به نگهداری و تمیزکاری:** مهم است که به تعهد نگهداری و تمیزکاری دستگاه‌های خریداری شده اهمیت دهید. رعایت دستورالعمل‌ها و نگهداری منظم می‌تواند عمر مفید محصول را افزایش دهد.

اطلاع از شرایط پس از فروش:** پیش از خرید، از فروشگاه سوال کنید که در صورت بروز مشکل در محصول، چگونه پیگیری و خدمات پس از فروش انجام می‌شود.

پرسش سوالات:** اگر شما سوالات خاصی در مورد محصول دارید، از فروشنده یا پشتیبان سایت بپرسید. پاسخ‌هایشان می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم درست‌تری بگیرید.

مقایسه با سایر مدل‌ها:** بهتر است تنها به یک مدل محدود نشوید. چندین مدل مختلف را با هم مقایسه کرده و بعد تصمیم‌گیری کنید.

تعیین زمان مناسب:** در نظر داشته باشید که تعیین زمان مناسب برای خرید اهمیت دارد. ممکن است در تعطیلات یا فصل تخفیف‌ها، قیمت‌ها کاهش یابد.

با رعایت این نکات، می‌توانید بهترین تصمیم را برای خرید یخچال و فریزر ویترینی بگیرید و محصولی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با نیازها و ترجیحات شما سازگار است.

همچنین شایان به ذکر است که ما در مجموعه مستر سرما به شما خوبان مشاوره رایگان خواهیم داد تا شما عزیزان بتوانید، بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید و از خریدتان به بهترین نحو استفاده کنید.

راهنمایی‌ برای خرید یخچال ویترینی

مقایسه قیمت و کیفیت:** گاهی اوقات، ارتباط مستقیم بین قیمت و کیفیت محصولات وجود دارد، اما این قاعده همیشه درست نیست. توصیه می‌شود قیمت را با کیفیت و ویژگی‌های محصول مقایسه کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

خریدهای هوشمندانه:** اگر در نزدیکی تخفیف‌ها، جشنواره‌های خرید و رویدادهای مشابه هستید، از این فرصت‌ها برای خرید محصول با قیمت مناسب بهره‌برداری کنید.

گزینه‌های پرداخت:** اطمینان حاصل کنید که فروشگاه انتخابی انواع گزینه‌های پرداخت را پذیرفته و امنیت تراکنش‌های اینترنتی را تضمین می‌کند.

تحویل و نصب:** در صورتی که یخچال و فریزر ویترینی خریداری کرده‌اید، از فروشگاه تأیید کنید که تحویل و نصب محصول در محل توسط تخصصی‌های آن انجام می‌شود.

تجربه کاربری:** اگر امکان دارد، محصولات را در فروشگاه‌ها مشاهده و تست کنید. تجربه کاربری و دستیابی به محصول به صورت حضوری می‌تواند کمک کننده باشد.

تضمین‌ها و بازپرداخت:** مطمئن شوید که فروشگاه آنلاین شاپ یا شرکت تولیدکننده انتخابی دارای سیاست‌های بازپرداخت و تعویض مناسبی است.

نگهداری از مستندات:** تمامی مستندات مربوط به خرید، گارانتی، فاکتور و… را نگهداری کنید تا در صورت نیاز به آنها دسترسی داشته باشید.

بررسی تکنولوژی‌های جدید:** گاهی اوقات، مدل‌های جدید محصولات دارای تکنولوژی‌های نوین و مفید‌تری هستند. برای مطلع شدن از این موارد، مقالات، بررسی‌ها و منابع مختلف را بررسی کنید.

با رعایت این راهنمایی‌ها، احتمالاً به تصمیم بهتری برای خرید یخچال و فریزر ویترینی دست خواهید یافت. به خاطر داشته باشید که انتخاب یک محصول خوب نه تنها به کمک نیازهای خود می‌آید، بلکه به طول عمر و رضایت شما از خرید خود هم افزوده خواهد شد.

خرید مستقیم یخچال ویترینی از کارخانه
ما در مجموعه مستر سرما همیشه تلاش کرده ایم که بهترین خودمان باشیم و راهکار‌های نوینی را ارائه دهیم، به همین منظور برای اینکه شما تمامی جوانب خواسته خود را بررسی کنید ما خرید مستقیم از کارخانه مستر سرما را به شما پیشنهاد می‌دهیم، با توجه به این امر شما می‌توانید با مراجعه به کارخانه مستر سرما تمامی کالا‌ها را مشاهده کنید، همزمان از مشاوره رایگان ما هم، بهره لازم را ببرید، تا بتوانید کالای مورد نظر خودتان را به راحتی خریداری کنید.

خرید یخچال ویترینی در تهران:

خرید یخچال و فریزر صنعتی در شهرهای مختلف ایران جدیدا با چالش رو به رو شده است، اما به طور کلی، مراحلی که در پیشنهادات قبلی برای خرید مطرح شد، در همه‌ی شهرهای ایران کارآمد خواهند بود. در اینجا توصیفی کلی از خرید یخچال و فریزر در شهرهای مختلف ایران ارائه می‌دهیم:

تهران:** به عنوان پایتخت ایران و شهری با تراکم بالای جمعیت، تهران دارای انواع فروشگاه‌های بزرگ و کوچک برای خرید یخچال و فریزر است،شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال ویترینی در اصفهان:

اصفهان:** اصفهان نیز دارای بازارهای مختلف و فروشگاه‌های زیادی برای خرید لوازم صنعتی است، اما همانطور که میـدانید ممکن است که به شما خدمات پس از فروش ندهند یا شامل گارانتی قابل توجهی نباشد بنابراین شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال ویترینی در شیراز:

شیراز:** فروشگاه‌های صنعتی در شیراز نیز به صورت گسترده وجود دارند، شما میتوانید با تیم مسترسرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال ویترینی در تبریز:

تبریز:** در تبریز نیز می‌توانید از فروشگاه‌های متنوعی برای خرید یخچال و فریزر استفاده کنید، شما میتوانید با تیم مستر سرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال ویترینی در مشهد:

مشهد:** در مشهد نیز انواع فروشگاه‌های الکترونیکی وصنعتی وجود دارند، شما میتوانید با تیم مسترسرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال ویترینی در رشت:

رشت:** در شهرهای شمالی مانند رشت نیز می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف صنعتی خرید این محصولات را انجام دهید ، شما میتوانید با تیم مسترسرما در ارتباط باشید .

خرید یخچال ویترینی در کرمانشاه:

کرمانشاه:** فروشگاه‌های صنعتی در کرمانشاه نیز برای خرید یخچال و فریزر به شما کمک خواهند کرد ، شما میتوانید با تیم مسترسرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال ویترینی در اهواز:

اهواز:** در این شهر نیز مراکز خرید مختلفی برای خرید این محصولات صنعتی وجود دارند ، شما میتوانید با تیم مسترسرما در ارتباط باشید.

خرید یخچال ویترینی کردستان :

برای خرید یخچال ویترینی شما به مراکز فروشگاه های صنعتی در کردستان مراجعه کنید، شما میتوانید با تیم مسترسرما در ارتباط باشید .

چرا باید از مسترسرما یخچال و فریزر صنعتی بخریم؟

در حال حاظر دو نوع خرید در سراسر جهان وجود دارد روش اول به این شکل است که شما باید وقت و همچنین انرژی فیزیکی خود را صرف کنید و نهایتاً با این روش میتوانید چند مغازه و کارگاه را رصد کرده و احتمال این که به مقصود خود نرسید بسیار فراوان است.

این نکته را هم باید در روش سنتی در نظر بگیرید که ممکن است در شهر محل سکونت شما کالای مورد نظر یا وجود نداشته باشد یا نمونه های بسیار کم و تنوع بسیار پایین از آن کالا وجود داشته باشد.

اما روش دوم، روش خرید از آنلاین شاپ ها است، دراین روش شما مشکلات خرید سنتی را ندارید و به راحتی میتوانید از هر نقطه از جهان کالای خود را انتخاب کرده و با سایر کالاها مقایسه نمایید، این به آن معنا است که شما به جای تماشای چند کالا از چند مغازه به تمامی کالاهای موجود در بازار دسترسی پیدا میکنید.
اما چرا از مسترسرما باید خرید کنید؟
مسترسرما امکان مقایسه تمامی کالاها را با یکدیگر به شما میدهد.
مسترسرما به شما قبل از خرید مشاوره رایگان میدهد تا بهترین انتخاب ممکن را نسبت به مکان و نوع بهرهوری شغل خود از کالای مد نظرتان داشته باشید.

ما در مجموعه مسترسرما تمامی مدل ها یخچال و فریزر صنعتی را به هر کجای کشورمان ایران که بخواهید ارسال می کنیم ، در هر صورت، قبل از خرید، تحقیق و مقایسه دقیق در مورد مدل‌ها، برندها، قیمت‌ها و خدمات پس از فروش می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید. همچنین، انتخاب فروشگاه‌های معتبر و با تجربه می‌تواند از نظر کیفیت و خدمات تأثیر مثبتی داشته باشد.

خرید یخچال ویترینی

بهترین برند ایرانی یخچال ویترینی:

برند‌های ایرانی در زمینه تولید یخچال و فریزر نیز وجود دارند که در بازار داخلی فعالیت می‌کنند. این برندها برای ارائه محصولات با کیفیت و قابلیت‌های متنوع تلاش می‌کنند. در ادامه، چندین برند ایرانی که در زمینه یخچال و فریزر فعالیت دارند را معرفی می‌کنیم .

مهرسرما: برند مهرسرما در زمینه تولید انواع تجهیزات خنک‌کننده اعم از یخچال‌های ویترینی فعالیت دارد و  محصولات با کیفیتی را تولید می کند.

سرن: برندسرن نیز در زمینه تولید تجهیزات خنک‌کننده اعم از یخچال‌های ویترینی فعالیت دارد و  محصولات با کیفیتی را ارائه دهد.

ولیان: برند ولیان یکی از برند‌های دیگر مجموعه مستر سرما است که بهترین نوع یخچال و فریزرهای صنعتی را به شما ارائه می دهد.

ممتاز تبرید جنوب: برند ممتاز تبرید جنوب یکی دیگر از برندهای ایرانی مستر سرما است، که توانسته خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

مستر سرما این افتخار را دارد تا با بهترین برند‌های ایرانی همکاری داشته باشد، شما با خرید از مستر سرما بهترین را در اختیار دارید…

در صورتی که شما عزیزان قصد راه اندازی مجموعه و فروشگاه خود را دارید تیم مستر سرما می تواند در این امر به شما یاری برساند.

ما در مجموعه مستر سرما به شما بهترین محصولات را در اختیار شما خوبان قرار خواهیم داد.در انتخاب برند ایرانی برای خرید یخچال و فریزر، بهتر است نه تنها به نام برند توجه کنید، بلکه ویژگی‌ها، امکانات، کیفیت ساخت و خدمات پس از فروش را نیز بررسی کنید. همچنین، از نظرات کاربران و تجربیات دیگران در مورد محصولات برندها استفاده کنید تا به تصمیم مناسبی برسید.

خرید یخچال ویترینی

قیمت یخچال ویترینی

قیمت یخچال بسته به برند، مدل، امکانات، ظرفیت، تکنولوژی‌ها، طراحی و سایر عوامل متغیر است. به عنوان مثال، یخچال‌ها و فریزرهای با امکانات خاصی مثل سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته، تکنولوژی‌های مصرف انرژی کم، سیستم‌های تنظیم رطوبت و… ممکن است قیمت بیشتری داشته باشند.

به علاوه، باید به این نکته هم توجه داشت که قیمت‌ها ممکن است در طول زمان تغییر کنند. فصل تخفیف‌ها، تغییرات در نرخ ارز، تغییر در قوانین و مقررات، و حتی تغییرات در عرضه و تقاضا می‌توانند باعث تغییر در قیمت‌ها شوند.

همچنین، در مورد برندهای مختلف و مدل‌های مختلف، ممکن است تفاوت‌های طبقه‌بندی قیمتی وجود داشته باشد. برخی مدل‌ها به دلیل ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های خاص، قیمت‌های بالاتری دارند.

بهترین راه برای دستیابی به اطلاعات دقیق در مورد قیمت یخچال و فریزر، مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف و مشاوره با کارشناسان فروش در این زمینه است. این کار به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را با توجه به بودجه و نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین، حتماً به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه در فصل‌های مختلف سال توجه کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا به قیمت مناسب‌تری دست یابید.

برای دقیق‌ترین اطلاعات در مورد قیمت‌ها، بهتر است با ما در سایت مستر سرما در ارتباط باشید تا بتوانید از آخرین قیمت یخچال و فریزر ها آگاه باشید .همچنین همانطور که در قسمت بالا هم به آن پرداختیم ما اینجاییم تا شما را برای انتخابی درست راهنمایی کنیم.

قیمت روز یخچال ویترینی :

برای به دست آوردن قیمت یخچال ویترینی و دریافت مشاوره رایگان شما عزیزان میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی که ما برای شما عزیزان فراهم کردیم با ما در ارتباط باشید.

اگر برای نمایش محصولات و تزئین فضا به دنبال یخچال ویترینی هستید

فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها:** یخچال ویترینی در فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و مکان‌های تجاری به خوبی محصولات را به نمایش می‌گذارند و به مشتریان این اجازه را می‌دهند که با دیدن محصولات بهترین انتخاب را انجام دهند.

نمایش محصولات فرصتی برای فروش:** اگر شما دارای کسب‌وکاری مرتبط با فروش محصولات هستید، یخچال ویترینی به شما فرصت می‌دهد تا محصولات را به نمایش بگذارید و جذب مشتریان بیشتری کنید.

اگر نیاز به ظرفیت ذخیره بیشتر و کمتر مصرف انرژی دارید و از لحاظ ظاهری نیاز به نمایش محصولات ندارید:

حفظ کیفیت محصولات حساس به نور:** اگر محصولاتی مانند مواد غذایی حساس به نور داخل یخچال دارید، یخچال معمولی می‌تواند بهترین گزینه باشد زیرا نور کمتری به داخل دستگاه نفوذ می‌کند.

ما در مجموعه مستر سرما همچنین می توانیم به شما برای ساخت صفر تا صد فروشگاه مدنظر خودتان کمک کنیم.

در نهایت، انتخاب میان یخچال ویترینی و یخچال معمولی به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. برای انتخاب بهترین گزینه، بهتر است تا نیازها، محیط استفاده، ویژگی‌های محصول و بودجه‌ی خود را به دقت بررسی کنید.

ما در مجموعه مستر سرما آماده ایم تا به شما بهترین خدمات را ارائه کنیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

در صورتی که شما عزیزان قصد راه اندازی مجموعه و فروشگاه خود را دارید تیم مستر سرما میتواند در این امر به شما یاری برساند.

از مشاوره رایگان تا تجهیز فروشگاه و دیزاین آن مستر سرما با شما خواهد بود.

مسترسرما را در اینستاگرام نیز همراهی بفرمائید.

25 دیدگاه در “خرید یخچال ویترینی با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش!

  1. افشارجم گفت:

    چگونه میتوانم با متخصصانتون در ارتباط باشم؟

    1. adminfull گفت:

      با شماره های زیر میتوانید با پشتیبان های ما در ارتباط باشید

      تلفن: ۷۷۱۶۳۰۶۷-۰۲۱
      موبایل: ۴-۰۹۹۱۸۲۰۰۶۰۲

  2. نبوی گفت:

    مصرف انرژی اینگونه یخچال های ویترینی چگونه است؟

  3. عزت خواه گفت:

    محصولاتتون گارانتیش به چه شکلیه؟

    1. adminfull گفت:

      کلیه محصولات مسترسرما شامل ۱۸ ماه گارانتی است. بعد از این مدت ما شما را رها نمیکنیم و تا همیشه میتوانید از تیم مسترسرما برای خدمات تعمیرات بهره بگیرید.

  4. مهدوی گفت:

    شما فقط با برند مهر سرما کار میکنین؟

    1. adminfull گفت:

      خیر، برند مهرسرما تنها یکی از تولیدکنندگان همکار مسترسرماست.

  5. علیفر گفت:

    شما میتونین برای اینکه من یخچالمو کجا بزارم که در جای درست باشه، کمکم کنید؟

    1. adminfull گفت:

      در حالت کلی محل قرارگیری یخچال صنعتی باید به گونه ای انتخاب شود که جریان هوای آزاد در اطراف آن امکان پذیر باشد. بهتر است دمای محیط قرارگیری یخچال درحد دمای متعادل انتخاب شود ولی اگر به اجبار یخچال صنعتی شما در فضای بیرون قرار دارد حتما از سایبان برای آن استفاده کنید.

  6. کاویان پور گفت:

    قیمت هاتون در مقایسه با دیگر سایت ها پایین تره، دمتون گرم

    1. adminfull گفت:

      ممنونم. به دلیل اینکه شما بی واسطه از تولیدکننده محصول رو خریداری میکنید و خدمات پس از فروش رو از تیم مسترسرما دریافت میکنید.

  7. پورمرادیان گفت:

    درب اینگونه یخچال های ویترینی از چه جنسی است؟

    1. adminfull گفت:

      فریم درب یخچال های ویترینی از آلومینیوم است و شیشه های آن یا بصورت تک جداره و یا دوجداره بکار می رود.

  8. موسی نژاد گفت:

    میتونیم سایزهای یخچال ویترینی رو خودمون تعیین کنیم و سفارش بدیم

    1. adminfull گفت:

      بله،‌ در هر ابعادی که تمایل داشته باشید می تونید یخچال ویترینی خودتون رو سفارش بدید. برای مشاوره تخصصی رایگان با پشتیبان های مسترسرما در تماس باشید.

  9. اسداللهی گفت:

    یخچال ویترینی قدیمی میخوام ،موجود دارین؟

  10. میراحمدی گفت:

    یخچال ویترینی کوچک دست دوم هم دارین؟

  11. سروی گفت:

    کندانسور یخچال ویترینی میخواهم،ارسالش چقدر طول میکشه؟

  12. روستایی گفت:

    یخچال ویترینی تک درب هم دارین؟ قیمتش چقدره؟

  13. توکلی گفت:

    یخچال ویترینی ایستکول هم موجود دارین

  14. مسعود گفت:

    لیست قیمت یخچال ویترینی ایستاده سوپرمارکت مهرسرما چگونه است؟

  15. بابک گفت:

    تنظیم ترموستات یخچال ویترینی چگونه است؟

  16. علی اشعه گفت:

    قیمت یخچال ویترینی خوابیده چقدر است؟

  17. سهراب گفت:

    لیست قیمت یخچال ویترینی الکترواستیل را میخواستم

  18. محسن گفت:

    قیمت یخچال ویترینی دست دوم چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *