بلاگ, یخچال کبابی

پاسخ به سؤالات مهم در مورد یخچال کبابی

یخچال کبابی ایستاده با بهترین قطعات اولیه و بهترین کیفیت، تولید می‌شود. به همین دلیل شما مشتریان عزیز می‌توانید بدون نگرانی از خراب شدن مواد غذایی خود از این نوع محصول استفاده کنید. از اصلی­ترین و مهمترین مشخصه این یخچال، تزریق فوم پلی­یورتان بدنه­ی آن است.

ویژگی منحصربه­فرد یخچال کبابی ایستاده، جلوگیری از اتلاف و هدر رفتن انرژی است که همین امر برق مصرفی دستگاه را کاهش می‌دهد. یخچال کبابی، گاهی اوقات در طرح ویترینی ساخته می­شود و نمای بسیار زیبایی به مغازه شما می‌‌دهد و مشتریان عزیز می‌توانند به خوبی تمامی محتویات داخل یخچال را مشاهده کنند و با خیال آسوده از شما خرید کنند.

 جنس شیشه یخچال کبابی، از سکوریت­ نشکن درست شده و مقاوم در برابر ضربه سنگین احتمالی جسم سخت است. به دلیل همین مقاومت  شیشه­های سکوریت، از خارج شدن سرمای درون یخچال به بیرون و هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنند.

 یخچال‌های ویترینی با یخچالهای  ایستاده کبابی چه تفاوتی دارد؟

از مهمترین تفاوتی که می‌توان در مورد این دو محصول گفت ابعاد آن­ها است. عمق یخچال کبابی ۷۲ سانت و عرض آن ۹۰سانت است که همین امر برای بهتر چیدن منظم سیخ‌های کباب، به ‌کار گرفته شده است. یخچال‌های ویترینی عمق داخلی بیشتری نسبت به یخچال‌های  ایستاده کبابی دارند ولی در هر دو مدل فضایی برای قرار دادن سیخ­ها، طراحی شده است. یخچال‌های ویترینی با گنجایش مختلف تولید می‌شوند، که می‌توان با توجه به ابعاد مغازه‌ی خود با سایزهای گوناگون استفاده کرد. مناسب‌ترین یخچال برای مغازه‌ها، یخچال‌های سه­ درب  شیشه‌ای و دو درب استیل است.

تولید یخچال‌های کبابی به چه شکلی انجام می­شود؟

بنا به درخواست مشتری یخچال کبابی، به صورت تک­درب، دودرب، سه­درب و گاهاً به صورت آکواریومی تولید می‌شوند. این مدل یخچال­ها، موتور قدرتمندی دارند تا بتوانند محصولات گوشتی را تازه و با کیفیت نگهداری کنند. موتور یخچال کبابی را معمولاً پر قدرتمند می‌سازند، اصلی­ترین نکته در انتخاب یخچال کبابی با موتور قدرتمند، گنجایش بیشتر و تعداد درب­ها‌ی بیشتر آن است.

جنس بدنه­ی بیرونی یخچال کبابی از استیل و جنس داخلی آن، استیل استنسل است. محصولات گوشتی به دلیل خونابه‌ای که دارند، به مرور یخچال را دچار پوسیدگی می‌کنند، به همین علت جنس بدنه یخچال‌ها را از استیل می‌سازند. با این ویژگی مهم، شما و مشتریان عزیز می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون هیچ نگرانی از زنگ زدگی، یخچال خود را بعد از اتمام کار، با آب شست­وشو دهید.

سفارشی سازی یخچال کبابی چگونه است؟

مشتریان می‌توانند یخچال کبابی را با توجه به طرح و برند مدنظرشان و با سلیقه خود، که توسط دستگاه CNC چاپ می‌شود، سفارش دهند. یکی از مزیت‌های مهم، برای جلوگیری از خشک نشدن محصولات گوشتی‌، استفاده کردن ازسیستم سرمایشی رادیات است. مزیت بعدی یخچال کبابی استفاده از نور پردازی LED، در این محصول است که به راحتی مشتریان محتویات درون یخچال را ببینند و به راحتی محصول مورد نیاز را انتخاب و خریداری نمایند.

برای خرید یخچال انباردار باید قبل خرید این محصول، با توجه به سلیقه‌تان، سفارش را ثبت کنید. یخچال انباردار به صورت دودرب استیل ساخته می‌شود. برای نگهداری از انواع نوشیدنی و محصولات دیگری که قابلیت فاسد شدن را دارند، بهترین گزینه یخچال انباردار است. همچنین برای جابه‌جایی یخچال کبابی ویترینی، چرخ­هایی تعبیه می‌شود تا به راحتی بتوانید آن را حرکت دهید.

انواع یخچال کبابی کدام است؟

می­توان انواع یخچال کبابی را به شرح زیر بیان کرد:

*یخچال ایستاده کبابی ۶۰سانتی

یخچال کبابی ایستاده بسیار قدرتمند است و قدرت کمپرسور آن HP1/4 است. این  محصول بهترین دما برای نگهداری مواد غذایی را دارد. در یخچال ایستاده معمولاً 5 طبقه تعبیه شده است تا بتوان به راحتی سیخ‌های کباب را در آن جای داد و در دید مشتریان قرار بگیرد. به دلیل قابلیت جا‌به‌جایی طبقات این یخچال، می‌توانید طبقات آن را در بیاورید و بشوئید. عایق بندی این نوع محصول با تزریق فوم پلی­یورتان است. یخچال ایستاده کبابی از نورپردازی LED، درب شیشه‌ای جنس سکوریت نشکن، سیستم سرمایشی رادیاتی است.

*یخچال ایستاده کبابی ۱.۵ متر

در این مدل یخچال کبابی، معمولاً موتور امبراکوی برزیلی به کار می­رود که نیاز به برق صنعتی ندارد و با برق 115 ولت کار می­کند که از قدرت فوق­العاده ای برخوردار است. قدرت موتور این یخچال 4/3 است. در این یخچال عایق­بندی با فوم، نورپردازی LED، درب جنس شیشه سکوریت نشکن استفاده شده است.

*یخچال ایستاده کبابی 2متری

یکی دیگر از یخچال‌های ایستاده کبابی، یخچال ایستاده کبابی 2متری است که قدرت موتور آن 4/3 اسب است و یک موتور قدرتمند به شمار می‌‌آید. مهمترین ویژگی این محصول شامل موارد زیراست:

  • بدنه­ای از جنس استیل استنسل
  • درب شیشه­ای دو جداره نشکن سکوریت
  • عایق­بندی تزریق فوم پلی­یورتان
  • شاسی فلزی

مهم­ترین اصل در هنگام خرید یخچال کبابی چیست؟

سیستم سرمایشی بسیاری از یخچال‌های صنعتی نوفر است اما در یخچال­های کبابی برای خشک نشدن گوشت و مرغ و محصولات گوشتی، در اکثر اوقات از سیستم رادیاتوری استفاده می­شود. سیستم سرمایشی در یخچال­های کبابی و قصابی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا فرآورده­های گوشتی معمولاً بسته­بندی نیستند و احتمال خشک شدن آن­ها زیاد است.

 

مقالات مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *